*'~MeiLin~'* - Galen Flicka.

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Traktor - 15 juni 2010 17:05

   Jag var väl inte bloggat på ett tag, men du säger vi som att jag är "tillbax" 8'D
IDag har jag vare med Amanda som vanligt. Vi spela Kubb, boll mot vägg, Wii - Soick & Mario winter olympic games OSV. 8')
När vi var o spela boll mot vägg så var min grannes dagbarn o stirra på oss.
Sommarlovet lär bli tråkigt i år igen D'8 Jajaj, Längtar till midsommar för då kommer mina älskade kusinbarn Amanda & Edmund
Amanda - 11 å(Nästan som jag.) Fyller 12 ngn gång i år vilket jag redan har gjortXD
Edmund - 10-11 år o.o' (Har nt koll på han xD)
JAJAJAJ. Det kommer iaf nog bli kul (Y)
Jag är o sparar till en ny mobil, vet inte riktigt vilken jag vill ha, något tips?
Har nå med + 2000 OCh kommer nog å få låna lite av mamma xD
Långt inlägg? JAJ. Nu blire nån bild, vet nt om jag lagt in den tidigare, men
What ever?

Öhöhö, ikke nice xd Menmen...


Dagens låt - Fake Ite  - Seether

KRAAAAAAAAAAAAM. // RuffsTraktor.

Presentation


Namnet var Linn, öhh o.o Jag avslöjade, ni skulle juh fråga Anna :C

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

VILKÄÄÄÄN AV DESSA VÄRKAR JAG SOOOOOOOOM? o.o
 Fjortis
 Emo
 Goth
 Flummig
 Som en Trakor
 Nörd
 "Normal" (?) Ta det som du vill.
 Dummis
 Snällis
 En blandning av Allt/Nästan allt.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards