*'~MeiLin~'* - Galen Flicka.

Alla inlägg under april 2010

Av Traktor - 26 april 2010 17:37

Linn- " Blubb är läcker, Som en fisk! "

Amanda - " O_O *En fisk bild* "

Linn - " Ungefär sådär läcker. "

Amanda - " O_O "

Linn - " Riktigt läcker va? "

Amanda - " Nej o.o "

Ajja, ska vara med Amanda ikv :3

Av Traktor - 26 april 2010 15:30

HALLOJ GALLOJ!
Jag var nyss o skulle kolla Annas blogg, men gissa vad!? Hon har nt skrive nå nytt sen i förrgår =/
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH.
Sen har jag jeffligt ont i "Skullderbladet" Lr vad det heter?
Det börja med att jag va med i "Boll mot vägg" Då ringde vi in,
Jaha!? Då kastar Becka ( Rebecka) bollen vi hade (Som är skit hård) Skit hårt på mitt skullderblad, sen stod jag o halv grät, då kom Agneta
- Vad äre Linn? *ondskefull min*
Sen gick jag iaf bara iväg   
Heheheh....
Ikv ska man antingen göra klart matten till på Onsdag eller vara med AMANDA :3
Kramkram.


Och Amanda som skrev;
- Jag fångar alltid dom bästa bilderna med min mobilkamera.
Lr vad du nu sa (?)
Mitt svar är;
- Precis :3 Mina vantar är nt så fräscha sen den dan o.o

Av Traktor - 25 april 2010 21:45

Go' natt :3 Nu ska man sova o.o'' Skola imorn så att....
Goodnight :3

Av Traktor - 25 april 2010 20:01

sitter här och äter en skitgod ostmacka <33

Av Traktor - 25 april 2010 19:34

ÄR SNÄLLA :>

Av Traktor - 25 april 2010 16:41

Igår vare marknad, här där jag bor :3 Jag fyndade inget spec. Bara
2 nya olika skosnören ett par är till mina converse och dom andra är
till, Hmmm... Jag vet inte (?) Sen så köte jag lite godis & nån himla hängare
som man hänger på dörren,OCH varma chips, När jag stod o vänta på dom
varma chipsen så kolla jag bak, Där stod Isak's morsa och
gav mig en konstig blick i ca 3 sek. medans jag såg ut som ett
frågetecken, sen gick hon bara iväg (?)
Sen så köpte mamma och pappa Kaffe ost, Ren-korv & Lite annat skit ...
KRAM-KRAM, sry för att jag inte blogga igår föresten :#

Av Traktor - 25 april 2010 16:36

Jepp, jag upptäckte att jag har glömmt en bild från idag, Amanda tog, just när jag torka mej runt käften. D:

  

BLÖH.

Av Traktor - 25 april 2010 16:31

Blir nog lite bättre bilder när jag fått göra om i mitt rum men, nu kommer en dålig en ... KRAMKRAM


  

Presentation


Namnet var Linn, öhh o.o Jag avslöjade, ni skulle juh fråga Anna :C

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

VILKÄÄÄÄN AV DESSA VÄRKAR JAG SOOOOOOOOM? o.o
 Fjortis
 Emo
 Goth
 Flummig
 Som en Trakor
 Nörd
 "Normal" (?) Ta det som du vill.
 Dummis
 Snällis
 En blandning av Allt/Nästan allt.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards